4 Aralık 2014 Perşembe

Başucu Kitaplarım




İşte benim başucu kitaplarım...

Hiçbir zaman zapzayıf bir insan olmadım. Ama hep boyuma göre normal kilodaydım. Armut tipli denen kadınlardandım. Alt bedenim, üst bedenime göre 2 beden daha büyüktü. Tabii ki istediğim her şeyi giyemediğim için, bunu sorun yapıyordum. Ama beterin beteri varmış nereden bileyim! Ne olduysa evlenip, doğum yaptıktan sonra oldu. Hamileliğimi 14 kilo alarak tamamlamama rağmen, doğumdan sonra hızla kilo almaya başladım. Sanki bir arabanın içindeydim ve gaz pedalına sonuna kadar basıyordum. 85, 90, 95, 100 derken aldı başını gitti. Arabam kontrolden çıkmıştı ve ben neler olduğunu anlayana kadar iş işten geçmişti. Defalarca diyetisyene gittim. Ama bir süre sonra gidip gelmek ve listelere bağlı kalarak diyet yapmak bana zor geliyordu. Her defasında verdiğim kiloları fazlasıyla geri alıyordum. En son gittiğim diyetisyen ciddi boyutta insülin direncim olduğunu, vücudumda fazla miktarda toksin biriktiğini söyledi. Eğer kanser, kalp ve şeker hastası olmak istiyorsan böyle devam et dedi. Korktum! Gerçekten korktum! Bu sözler yüzüme bir tokat gibi çarptı. Ancak bir süre sonra yine bıraktım. Artık yenildiğimi düşünüyordum. Yürümüyor, sanki yuvarlanıyordum. Zorlukla nefes alıyordum. Sonra programlarda Dr.Ayça Kaya'yı izlemeye başladım. Anlattıkları bana mantıklı geldi. Kız kardeşim de bu kitapları hediye edince, tamam dedim. Aradığımı buldum. Bu kitaplarda yazanları uygulayarak 16 kilo verdim. En önemlisi de hiçbir zaman diyet psikolojisine girmedim. Her şeyi yedim. Ama kararında bıraktım.

Uzun bir yazı olduğunun farkındayım. Belki çoğunuz sıkılıp, okumayacak. Ama benim gibi insanlar için örnek olsun diye yazıyorum. Benim uzuuun bir yolum var. Bu yolda sizlerle beraber ilerlemek istiyorum. Kitaplarda yazanları, yaşadıklarımı, yaptıklarımı, tariflerimi diyet günlüğüm bölümünde sizlerle paylaşacağım. Şimdilik benden bu kadar. Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...