23 Aralık 2014 Salı

Hasta Çocuklarımızı Nasıl Yatakta Tutabiliriz?



Pazar gecesinden beri kızımın ateşi bir yükseliyor, bir düşüyor. Tabii ki bademcikleri şişmiş. Bu nedenle kızımı bugün okula göndermedim. Ama ilaçların etkisiyle ateşleri düştüğünde, onları yatakta tutmak pek mümkün olmuyor. Yat kızım, bak dinlenmezsen iyileşemezsin demekten dilimde tüy bitiyor.

Kitap okuyorum, televizyonu açıyorum ama nafile...Ben de hadi film izleyelim dedim. Bitkin düşmüş olacak ki tamam dedi. Ama yılbaşılı bir film istiyormuş. Evdeki filmleri elden geçirdim ve ta taaaammm. Evet Yeni Yıl Köpekleri 1 ve 2 tam istediğim filmlerdi.


Çocuklarınızla birlikte izleyebileceğiniz, sevimli köpekçiklerin olduğu, eğlenceli ve maceralı filmler. Ayrıca çocuklarımızın izlemesini istemediğimiz şiddet içeren şeyler de yok. Yardımlaşmanın ve iyilik yapmanın önemini anlatıyorlar. Eğer siz de çocuklarınızı yatakta tutmak istiyorsanız, onların ilgisini çekebilecek filmler izlettirebilirsiniz. 

Bu arada bol bol mandalina, portakal yedirdim. Bunlar kolaydı. Çünkü zaten kızım bu meyveleri sever. İş elma yedirmeye gelince, bu biraz zor oluyor. Biz de birlikte elmadan çiçek yaptık. Anne fotoğrafını çek de bloğa koy dedi. Ben de dediğini yaptım :)



İşte elmadan çiçeğimiz. Kızım ve ben hepinize sağlıklı güzel günler diliyoruz...

2 yorum:

  1. Geçmiş olsun. Daha küçük çocuklar için yatakta tutma işlemi çok daha zor sizinki bilinçli abla olmuş baksana." Bloga koy vs."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Yazdan Kalan. Evet benim kızım abla oldu. 9 yaşında :) Sevgiler...

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...