24 Aralık 2014 Çarşamba

Kıyıya Vuran Hayatlar - Sally Goldenbaum



Bu kitaptan, yaz aylarını özleyenler için söz etmek istedim. Kitabın yazarı Sally Goldenbaum. Roman, yaz aylarında kalabalıklaşan bir sahil kasabasında geçiyor. Şu ana kadar üç kitabı Türkçe'ye çevrilen bir seri. Elimdeki serinin ilk kitabı.

Izzy Chambers, kasabadaki yün dükkanının sahibi. Her perşembe akşamı Izzy, teyzesi Nell, 80 yaşlarındaki Birdie ve kasabanın ıstakoz avcısı Cass bu yün dükkanında toplanıp; örgü örüyorlar. Tabii bu arada bol bol kasaba dedikodusu da yapıyorlar :) Çünkü oldukça meraklılar ve başlarını derde sokacak olsalar bile, peşine düştükleri şeyi yarıda bırakmayı sevmiyorlar.



Kitap yine örgücülerin çevresinde geçmesine rağmen, hafif bir polisiye havası da var. Zaman zaman insana acaba ne olacak dedirtmeyi başarıyor. Hafif bir şeyler okumak, biraz eğlenmek ve meraklanmak istiyorsanız bu kitap tam size göre...



ARKA KAPAK

HUZUR YERİNİ KORKUYA BIRAKIRSA...

Her yaz adeta bir şenliğe dönüşen huzurlu bir kasaba

Tüm yaşanmışlıkları geride bırakıp, yeni bir hayata başlamak için
bu kasabaya yerleşen yalnız bir kadın

Kasabadaki örgü atölyesinde bir araya gelen insanların
peşine düştüğü akıl almaz bir cinayet

Ve hiç kimsenin tahmin edemeyeceği sarsıcı bir sonla biten
şaşırtıcı bir roman...


'' Sally Goldenbaum, dostluk bağlarını harikulade bir dille işlediği
bu romanda duygusallığın yanı sıra gerilim ve gizem dolu 
muhteşem bir kurgu yaratmayı başarmış. Bu yazar yeni bağımlılığınız olacak!''
Publishers Weekly



Evet arka kapakta da yazdığı gibi, ben serinin diğer kitaplarını da okumaya karar verdim. Sizlere de keyifli okumalar diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...