9 Nisan 2015 Perşembe

Nisanda Kar...



Merhabalar! Bu yıl Ankara'da havalar bir garip. Kar da yağdı, soğuklar da oldu. Ama sanırım İstanbul'a oranla daha az kar aldık biz. Kar yağması gereken zamanlarda bahar havası yaşadığımız oldu. Bahar geldi artık dediğimiz sırada yeniden kar yağmaya başladı.


Dün bütün gece sabaha kadar yağmur yağdı. Öğlene kadar da devam etti. Sonra bir baktım ki kar yağıyor. Hemen kaptım makineyi, size de göstermek istedim. Öyle güzel yağıyordu ki...Fotoğraflara tıklarsanız, iri kar tanelerini daha rahat görürsünüz.

Bu fotoğrafta daha çok belli oluyor:)


Benim her zaman çayım bulunur. Dur dedim, nisanda kar yağıyor tadını çıkart. Hemen aldım çayımı elime çıktım balkona. Bir güzel keyif yaptım. Ama olan ağaçlara oldu. Hepsi aldanıp çiçek açmıştı. Geceleri don oluyor yine. Zaten yarın hava daha da soğuk olacakmış ve yine kar bekleniyormuş. Bundan sonra yağan kar tutmaz tabii, ama ağaçlar zarar görmez umarım...

16 yorum:

  1. instagramda gördüm:)))) afyonda bile var burada ise soğuğu var. Sen de kuzenım gibisin galiba çaydanlık hep ocakta:))) eve girdin mi ilk önce öpüşme sonra doğru ocağa çay dökmeye giderim ben:))))))))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havalar şaşırdı iyice. Çaysız yapamıyorum evet. Ama kansızlık yapıyor maalesef. Sevgiler...

      Sil
  2. Ben de bugün benzer bir konuda yazdım. Galiba doğanın dengesini bozmamızın sonuçları bunlar..

    YanıtlaSil
  3. evet izmir bile nasıl soğuk...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gün iyice soğudu hava. Bir rüzgar var donduruyor resmen. Sevgiler...

      Sil
  4. Bu sene kış ayında ne Ankara'ya be de Bursa'ya gidemedim, dolayısı ile kar göremedim. Seviyorum karın dinginliğini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan sıcakları özlüyor ama karsız bir kış da düşünmek istemiyorum doğrusu. Gerçi herşey zamanında güzel. Sevgiler...

      Sil
  5. B. sardunyacım bu yıl baharı doğru dürüst göremeden yaz gelecek herhalde bu gün buradada havanın soğukluğundan kar atıştırıyor dediğin gibi en güzeli sıcacık içecekler tam bu havalık sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Bugün hava iyice soğudu. Sabah kalktığımızda arabaların üzeri bembeyazdı. Çankaya'da falan bayağı tutmuş. Isınacakmış ama bakalım ne zaman. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Beyaz sardunya...arkadaşım yeni geldim.ama ilk önce bir size bir teşekkür borçluğum...ben sizden irmik helvasını öğrendim.bizim ev bayram ediyorlar.şimdiye kadar irmik helvası yapılırdı bizim evde ama az yenirdi....sizden içine süt koyulduğunu öğrenince şimdi helva hiç kalmıyor.sevgiyle kalın emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek! Ben teşekkür ederim sevgili arkadaşım. Beğenmenize sevindim. Ben de sizi merek ediyordum. Görüşmek üzere sevgiler...

      Sil
  8. Beyaz sardunyacım nerelerdesin bu defa bloguna fazlamı ara verdin ne bir an önce güzelliklerini yayınla önümüzdeki günlerde senin için sardunyalarımı resimliyicem sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sevgili Evimin Güncesi sağlık sorunlarımla uğraşıyorum. Ama çok şükür önemli bir şey yok. Kendimi biraz yorgun hissediyorum. İnşallah toparlanınca kaldığım yerden devam edeceğim. Sardunyalarınızı merakla bekliyorum sevgiler...

      Sil
  9. canım arkadaşım uzun zamndır yazılarını takip edemiyorum biliyorsun malum nedenlerden ama epeyce toparlanmaya başladım inşallah her yayınını gözlemleyeceğim öptm. seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum canım geçmiş olsun. Bu aralar ben de ihmal ettim buraları. Sağlığımız yerinde olsun da gerisi olur zaten. Sevgiler...

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...