16 Aralık 2014 Salı

Melekler Sokağı


Aralık geldi mi bende kar, kış ve yılbaşı temalı kitap okuma, film izleme isteği artıyor. Bu nedenle elime geçirdiğim benzer kitapları bu aya saklıyorum. Geçen yıl aldığım Melekler Sokağı da böyle bir kitap.

Kitapta bol miktarda kar ve kış var. Ama en güzeli, günlük koşturmacamız içinde unutmaya başladığımız bazı değerler var. Roman Heart Lake denilen küçük bir kasabada geçiyor. Kasaba çok huzurlu, sakin ve büyük şehirlerin aksine, sıcakkanlı insanlara ev sahipliği yapıyor. 

Jamie'nin bir çikolata dükkanı var.( Bununla ilgili bölümleri okurken çikolata kriziniz tutabilir dikkat!!) Sarah'ın güzel bir fırını, Emma'nın kırkyama dükkanı var. Üçü çok yakın arkadaşlar. Hepsinin kendine göre sorunları olmasına rağmen; birbirlerine ve kasabada yaşayan diğer insanlara yardım etmekten kaçınmıyorlar. Bir de yakışıklı polis memuru var tabii. Bu işleri biraz karıştırıyor. Ben okumak isteyenler olabilir diye daha fazla anlatmayacağım.






ARKA KAPAK

''Sheila Roberts'ın zekice kurgulanmış romanı
okuyanların kalbini ısıtıyor. Bu sürükleyici romanın 
gerçekçi karakterleri, kadınların hayatlarının 
farklı evrelerinde karşılaştıkları zorluklarla 
yüzleşmemizi sağlıyor.''


'' Heart Lake için yüreğinizi ortaya koyun!'' İşte Emma, Sarah ve Jamie'nin başarmaya çalıştıkları bu: Heart Lake sakinlerinin her gün bir kişiye iyilik yapmalarını sağlamak. Ancak işler umdukları gibi gitmiyor! 

Emma, Material Girls Kırkyama Dükkanı'nda bu uğurda bedava battaniye dağıtırken neredeyse iflasın eşiğine geliyor. Sarah'nın Tatlı Şeyler Fırını'nda verdiği ücretsiz hamur işi kursları, en sevdiği biblosunun esrarengiz bir şekilde ortadan kaybolmasıyla kâbusa dönüşüyor. Jamie'nin Çikolata Evi'nde ise bir polisin , Jamie'nin kalbinin derinlerine gömdüğü duyguları yeniden alevlendirmesi işleri tatsızlaştırıyor.

Melekler Sokağı aşk,sevgi ve dostluk üzerine insana kahkahalar attıracak bir roman. Ama özellikle, bir başkasını sevmeden önce kendimizi sevmek üzerine...Üstelik birbirinden leziz tarifler eşliğinde! 


Ben kitabı çayım eşliğinde severek okudum. Evet kitabın arkasında tarifler var. Aslında oradaki balkabaklı kurabiye güzel olabilir. Ama bana cısss oldukları için tarifleri denemedim :)) Yeni kitaplarda ve örgülerde buluşmak üzere. Keyifli okumalar diliyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...