4 Aralık 2014 Perşembe

Yine Eski Fotoğrafları Karıştırdım


Merhabalar! Moda sürekli değişiyor. Oysa örgünün modası hiç geçmiyor. Modeller geliyor geçiyor, ama sonra unutulan modeller yeniden moda oluyor. Ben de birkaç yıl önce ördüğüm modelleri bulup, hatırlatmak amacıyla yeniden elden geçiriyorum.

Eminim bu modelden çoğunuz örmüştür. Örmesi çok zevkliydi. Bir o kadar da şık duruyordu.





Bu bereden de çoğunuz örmüştür. Ben kızıma yine örsem mi diye düşünüyorum. Eğer örersem, burada yapılışını da paylaşırım...




Kız çocuklarına çok yakışan bir model de bu...





Bu küçük hatırlatmadan sonra ben birkaç sayfa kitap okumaya gidiyorum. Herkese iyi geceler. Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...