6 Mayıs 2015 Çarşamba

Çok Üzgünüm


Merhabalar! Bugün yazmayı düşünmüyordum. Ama az önce acı bir haber aldım. Cihanın Bahçesi Bloğu'nun sahibi Cihan Hanım'ı kaybetmişiz. 


Kendisini tanıyalı birkaç ay olmuştu. Ama O bizlerin Cihan Ablasıydı. Enerjisi, yaşadığı zorluklara rağmen, hayata bağlılığı bizlere örnek oluyordu. Yaptığı işler zaten herkeste hayranlık uyandırıyordu. Sanki yakın arkadaşımı kaybetmiş gibi, gözyaşlarıma engel olamadım. O'nun arkasından birkaç satır yazmak istedim. Güle güle Cihan Abla, mekanın cennet olsun...

10 yorum:

  1. Sabahtan beri boğazımda bir düğümlenme... Durup durup ağlıyorum. Nurlar içinde yatsın..

    YanıtlaSil
  2. Bugün çok yoğundum. Akşam görünce şoke oldum. O kadar hayat dolu birisine ölümü konduramıyor insan. Çok üzüldüm. Amin nurlar içinde yatsın.

    YanıtlaSil
  3. Cihan abla bloğu açtığım zaman bloğuma gelen ilk misafirlerimdendi. Çok üzgünüm.Kızına kavuştu. Rabbim rahmet eylesin.. Mekanı cennet olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Sertaç Hanım. Ben de bloğumu açtığımda ilk gelen konuklarımdandı Cihan Hanım. Nurlar içinde yatsın.

      Sil
  4. söyleyecek söz bulamıyorum mekanı cennet olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın... Sabah çiçeklerimi sularken yine aklıma geldi. 5 dakika sonra ne olacağımız belli değil. Boşuna yalan dünya demiyorlar. Mekanı cennet olsun.

      Sil

  5. Beyaz sardunya ...inanamıyorum.bende buğün öğrendim.benim de annem rahatsızlandı.hastanedeydik.şimdi iyi...şok oldum.mekanı cennet olsun.hep dualarımızda olsun.çok sevdiğim bir ablamdı.karşılaşmadık...ama...gönül dostlarımdandı.başın sağolsun canım.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birbirimizi görmesek de burada ne güzel dostluklar kuruyoruz değil mi? Bana gerçekte tanımadığım birisinin arkasından ağlayacağımı söyleseler inanmazdım. Mekanı cennet olsun. Hepimizin başı sağolsun. Sizin de annenize geçmiş olsun. Umarım daha da iyi olur.

      Sil
  6. Ölümün şakası olmazda yanlışı olur derlerdi büyüklerimiz. Ben okuyunca ikisininde olmasını çok istedim dönüp dönüp bloguna baktım sevindirici bir haber alırım diye ama malisef.......... ...

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar da doğru bir söz. Keşke şaka olsaydı. Ben de sizin gibi hemen bloğuna baktım. Sessizdi, ıssızdı. Cihan Hanım yoktu...Hepimizin başı sağolsun.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...