20 Ekim 2016 Perşembe

Aşk Mektupları - Debbie Macomber


Merhabalar! Sonunda bu kitap için bilgisayarın başına oturabildim. Son zamanlarda kitaplar hakkındaki yazılarımı erteleyip duruyorum. Zaten çok hızlı okuyamıyorum, bir de yazmayı geciktirince iyice rahatsız oluyorum.

Aşk Mektupları, Gül Limanı Oteli serisinin dilimize çevrilen son kitabı. Debbie Macomber severler çoktan okumuştur tabii. 



Jo Marie eşinin ölümünden sonra Sedir Koyuna yerleşip, bir otel açmıştır. Burada, sahiplendiği köpeği Rover ve gelen konukları sayesinde yaralarını iyileştirmeye çalışmaktadır. Kasabanın tamircisi Mark Taylor en yakın arkadaşlarından biri olmuştur. Ancak Mark, çok gizemli biridir. Kasabada kimse Mark'ı tam anlamıyla tanımamaktadır. Mark da kendisiyle ilgili olarak konuşmaktan kaçındığı için, Jo Marie daha da meraklanır. Eleanor Reynolds otelin yeni müşterilerinden, genç bir kızdır. Buraya internette tanıştığı bir gençle görüşmek için gelmiştir. Annesi endişelenip, bu görüşmeye karşı çıktığı için araları bozuktur. Ayrıca bu gencin de Ellie'den sakladığı önemli bir sır vardır. Otelin diğer konukları ise, Maggie ve eşidir. Evliliklerinde büyük sorunlar vardır. Maggie, bu hafta sonu kaçamağının aralarını düzelteceğini ummaktadır. Hepsi için sorunlar giderek daha karmaşık bir hal alır. Acaba herkes mutluluğu yakalayabilecek midir? Tabii ki bunu söylemeyeceğim :))

ARKA KAPAK 

Bir aşk mektubu her şeyi değiştirebilir...

Gül Limanı Oteli'nde yaz sezonu yoğundur, bu yüzden otel
yöneticisi Joe Marie Rose ile becerikli Mark Taylor etrafta çalışarak
çok fazla zaman geçirmektedir.

Ellie otele internetten tanıştığı bir adamla görüşmek için gelir
ama ortaya çıkan büyük bir sır nedeniyle ilişkisini
sorgulamaya başlar.

Maggie ve kocası evliliklerini canlandırmak için bir hafta sonu
kaçamağına otele gelirler. Bir aşk mektubu ilişkilerini
kurtarmaya yetecek midir?

Ve joe Marie, Afganistan'da öldürülen kocasının gönderdiği
son mektubu okumak için gereken cesareti içinde bulduğunda
önünde uzanan geleceğin farkına varır.

Bir kez daha Gül Limanı Oteli huzur bulmak ve iyileşmek
için en iyi yer olduğunu kanıtlayacak ve konuklarının
hayatını sonsuza kadar değiştirecektir.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Stresinizi unutturacak, fazla yormayacak, hafif bir şeyler okumak istiyorsanız bu kitap tam size göre. Oturun camın önüne, elinize çayınızı ya da kahvenizi alın ve Gül Limanı Otelini hayal edin. Açıkçası ben böyle sakin, sessiz yerleri çok severim. Ahh! Şimdiden yazı özledim. Deniz kenarında olmak insana huzur veriyor. Neyse, ben kitabımı elime alıp hayallere dalayım :) Siz de bana katılmak isterseniz, hadi çayınızı, kahvenizi, kitabınızı alın elinize...Keyifli okumalar...

4 yorum:

  1. Zaman zaman bu tarz kitaplar okumak hoşuma gider. İnsanı mutlu ediyor, dinlendiriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru. Stres beni hasta ediyor. Ama stressiz bir ortam da mümkün değil. Ben de çareyi örgü örmekte ve bu tür kitaplar okumakta buluyorum. Sevgiler...

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüşleriniz Benim İçin Değerlidir!

Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum...